Profesjonalna analiza procesów i struktur biznesowych klienta
Konsultacje bieżące z obsługi systemów Symfonia
Integracje systemów Symfonia z innymi systemami wykorzystywanymi u klienta
Importy i eksporty danych z i do zewnętrznych Systemów handlowych i księgowych
Przygotowanie rozwiązań indywidualnych rozszerzających możliwości i funkcjonalności Symfonii
Backup i archiwizacja danych z baz programów Systemów Symfonia
Instalacje, migracje i szkolenie programu Płatnik
Wdrożenie i instalacje systemu Nasz Bank dla Symfonii
Wdrożenia i instalacje dedykowanego Symfonii BICRM
Sporządzanie analiz oraz pomoc w usprawnianiu procesów zachodzących w firmie np. obiegu dokumentów, planu kont – pomoc konsultantów w opisaniu i usprawnieniu procesów zachodzących w firmie
Szkolenia oraz szkolenia certyfikacyjne pracowników z systemów Symfonia Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Handel, Kadry i Płace
Opieka serwisowa
Stała opieka serwisowa to nasze zobowiązanie do stałego wspierania Państwa i państwa pracowników w efektywnej pracy z systemami symfonia.
Umowa na stałą opiekę zawiera:
Dostarczenie i instalację aktualizacji systemu
Pakiet wsparcia technicznego: przez telefon lub e-mail z konsultantem – wdrożeniowcem lub pracownikiem Działu Wsparcia Technicznego Produktu
Możliwości wsparcia w dni świąteczne, soboty i niedziele
Gwarancję określonego czasu reakcji na zgłoszone problemy z działaniem systemu,
Gwarancję cen usług świadczonych przez naszych konsultantów i/lub pakiet godzin konsultacji w siedzibie klienta
Zniżki na dodatkowe rozwiązania programistyczne
Skontaktuj się z nami
+48 720 720 820
Subskrybuj nasz newsletter, żeby być na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami i ważnymi aktualizacjami. Szanujemy Twoją prywatność – Twoje dane są bezpiecznie przechowywane.