Oprogramowanie SymfoniaSymfonia Handel

Ceny od 520 zł netto/stanowisko

Prosimy o kontakt by zamówić i dowiedzieć się więcej szczegółów

 

Systemy handlowe Symfonia uporządkują informacje o towarach, klientach, ofertach, zamówieniach, transakcjach, płatnościach, w wielu kanałach sprzedaży, a dostęp do tych informacji będziesz miał z poziomu komputera, tabletu lub smartfona.

Dlaczego eksperci wybierają rozwiązania do zarządzania Symfonia Handel?

Prostota

Szybkie przygotowanie i dostosowanie programu do operacyjnej obsługi procesów zakupu, magazynowych i sprzedaży bez względu na branżę i sektor działalności gospodarczej.

Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami

Stale aktualizowany program zapewnia poziom sprawozdawczości zawsze zgodny z polskimi przepisami.

Przejrzysty interfejs i ergonomia

Bez długotrwałych szkoleń i żmudnego czytania instrukcji będziesz potrafił zarządzać kartotekami kontrahentów, towarów, dokumentów zakupu, magazynowych, sprzedaży.

Intuicyjna obsługa i ochrona przed błędami pracowników

Program podpowiada użytkownikowi kolejne kroki do wykonania zadania, a wbudowane mechanizmy kontroli wewnętrznej przyspieszają obsługę i pozwalają uniknąć błędów.

Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami

Możliwość realizacji indywidualnych potrzeb biznesowych w oparciu o definiowalne pola własne, interfejs WebAPI, C# scripting, procedury bazodanowe i gotowe integracje.

Automatyzacja powtarzalnych czynności

Dokumenty handlowe (zakupu, magazynowe, sprzedaży) powstają w kolejnych etapach procesu biznesowego na bazie pierwszego dokumentu źródłowego w kolejnych etapach procesu biznesowego. Również jako powielenie, skopiowanie dokumentów już istniejących.

Wsparcie decyzji biznesowych

Kilkaset raportów i analiz statycznych oraz drugie tyle dynamicznych prezentowanych w Microsoft PowerBI. Dodatkowo proste w obsłudze mechanizmy budowania własnych indywidualnych zestawień.

Skalowalność

W aplikacji odwzorujesz strukturę biznesową i organizacyjną swojej firmy. Rozbudujesz ją o moduły dopasowane do struktury kanałów sprzedaży.

Automatyzacja powtarzalnych czynności

Personalizacja pól, formularzy, dokumentów umożliwia lepsze dopasowanie systemu do specyfiki branży. System umożliwia też dowolne dostosowanie wydruków do potrzeb i specyfikacji firmy.

Etapy wprowadzania i wykorzystania danych

Etap IZapytanie o cenę i przygotowanie oferty

Prosty proces obsługi zapytań o cenę i ofertowania klienta

Rejestrowanie etapami procesu ofertowania, przypisanego do klienta lub do kontaktu (osoby, adresu dostawy, adresu inwestycji) oraz zawierającego informacje o oferowanych towarach.

Finał zakończonych sukcesem negocjacji handlowych jest uwieńczony zamówieniem obcym z zatwierdzonymi przez obie strony kwotami.

Etap IIRealizacja zamówień

Zautomatyzuj obsługę zamówień i logistyki magazynowej

W Symfonii Handel zrealizujesz i zaewidencjonujesz kolejne kroki realizacji zamówień klientów. Bez względu na źródło pozyskania (e-commerce,
przedstawiciele handlowi, pliki z obcych systemów) wykorzystasz je do wyliczenia bilansu towarowego i zapotrzebowania na towary, zamienisz w zamówienie do dostawcy czy przekażesz je do realizacji na magazynie w postaci elektronicznej.

Dzięki cyfryzacji procesu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych z Androidem znasz stopień zaawansowania realizacji przygotowywanej wysyłki/wydania towaru z magazynu.

Etap IIIPłatności

Na bieżąco monitoruj informacje o należnościach i zobowiązaniach

W zarządzaniu płatnościami przypiszesz typ i warunki płatności do kontrahenta lub dokumentu źródłowego.

Rozliczysz płatności gotówkowe i elektroniczne.

Etap IVFakturowanie i raportowanie

Elastyczny proces zakupu i sprzedaży

W strukturze dokumentów zakupu i sprzedaży odwzorujesz swój niepowtarzalny wielokanałowy model biznesowy.

Jeśli nie będziesz chciał skorzystać z najlepszych na rynku gotowych
wydruków faktur, stworzysz jedyny niepowtarzalny wzór swojej faktury przy pomocy kreatorów graficznych.

Tworzenie własnych raportów związanych z rozliczeniem sprzedaży i dostosujesz do indywidualnych potrzeb.

Wykorzystasz nieograniczone możliwości raportowania – raporty standardowe, kilkadziesiąt rodzajów wykresów lub tabele przestawne.

Symfonia Handel może być także rozbudowana o zaawansowane moduły

Zarządzanie produkcją

Zestaw aplikacji do zarządzania procesami w firmach produkcyjnych.

WebAPI

Moduł przeznaczony do komunikacji Systemu ERP Symfonia z innymi aplikacjami biznesowymi.

Integrator z e-Commerce

Indywidualnie wdrażana integracja oprogramowania handlowego z platformami e-commerce.

Business Intelligence

Zaawansowana wielowarstwowa aplikacja analityczno-raportująca.

Mobilny magazyn

Aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android wspierająca zarządzanie operacjami magazynowymi.

Mobilny handel

Aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android wspierająca zarządzanie operacjami magazynowymi.

Rozwiązania Indywidualne

Symfonia Handel to naprawdę świetny program, który w standardowej wersji obsługuje większość standardowych procesów biznesowych klientów. Wielu klientów potrzebuje jednak dodatkowych usprawnień lub posiada pewne niestandardowe operacje, które wymagają albo dużej ilości pracy włożonej przez pracowników albo długiego czasu procedowania.

Symfonia Handel dzięki elastycznej budowie i możliwości rozbudowywania o niestandardowe funkcje pozwala obsłużyć praktycznie każdą sytuację biznesową.

Skontaktuj się z nami
+48 720 720 820

Subskrybuj nasz newsletter, żeby być na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami i ważnymi aktualizacjami. Szanujemy Twoją prywatność – Twoje dane są bezpiecznie przechowywane.

    ©2022 Symfotech