Usługi dodatkoweSymfonia Handel

Symfonia Handel to świetny program, który w standardowej wersji obsługuje większość standardowych procesów biznesowych klientów. Wielu klientów potrzebuje jednak dodatkowych usprawnień lub posiada pewne niestandardowe operacje, które wymagają albo dużej ilości pracy włożonej przez pracowników albo długiego czasu procedowania.

Symfonia Handel dzięki elastycznej budowie i możliwości rozbudowywania o niestandardowe funkcje pozwala obsłużyć praktycznie każdą sytuację biznesową.

Jeśli w Państwa firmie jakiś proces zajmuje dużo czasu, skontaktowali się Państwo z producentem bądź innymi partnerami i powiedziano, iż czegoś się nie da w programie zrobić to prosimy o kontakt. Naszą specjalizacją jest rozbudowa w obszarze handlowym i z chęcią przeprowadzimy analizę i zaprezentujemy rozwiązanie nurtujących państwa tematów.

Dla wielu naszych klientów przygotowywaliśmy rozwiązania dzięki którym znacznie skrócono czas jaki pracownicy potrzebowali do obsługi swoich zadań. Posiadamy gotowe dodatki do symfonii:

  • importy towarów i kontrahentów z pliku CSV Excel/XML(z możliwościami importu zaawansowanych informacji jak kolorystyka, dostawcy, wymiary itp.)
  • importy dokumentów sprzedaży/zakupu/magazynowych/płatności z innych Systemów
  • eksport dokumentów do dowolnego systemu księgowego
  • blokowanie wystawiania i edycji dokumentów z poprzedniego okresu z uwzględnieniem
  • dokumenty cykliczne razem z umowami określającymi częstotliwość wystawiania, parametry, pozycje
  • tworzenie i modyfikacja istniejących wydruków dokumentów i zestawień.
  • zaawansowane uprawnienia do dokumentów (wystawianie, edytowanie, usuwanie) wg użytkowników, działów, limitów klienta, całkowite blokady lub ostrzeżenia
  • import cenników z pliku, kopiowanie cenników pomiędzy kontrahentami
  • zbiorowe zmiana opisu, schematów księgowań i innych parametrów dokumentów
  • zbiorcza zmiana schematu księgowań dokumentów
  • modyfikacja wydruku faktur: różne języki, zmiana struktury pozycji, nierozliczonych rozrachunków kontrahenta i inne
  • drukowanie etykiet z kodem kreskowym/dwuwymiarowym
  • eksport i import arkusza inwentaryzacyjnego do pliku XLSX/CSV/XML
  • automatyczne/półautomatyczne generowanie przypomnień i wezwań do zapłaty na e-mail z możliwością filtrowania oraz naliczania odsetek
  • powiadomienia SMS o nierozliczonych rozrachunkach, statusach produkcji, zamówień itp.
  • rozbijanie kosztów dodatkowych dla dokumentu zakupu na pozycje towarowe na PZ wg kryteriów wartościowych, wagowych
  • dodatkowe wyszukiwanie towarów/kontrahentów/dokumentów na podstawie dowolnych kryteriów
  • niedobory towarów na zamówieniach obcych – prezentacja stanu, ilości niezrealizowanej, rezerwacji
  • zestawienie prezentujące wybrany towar na zamówieniach
  • miniprodukcja i konfekcjonowanie wg różnych kryteriów
  • zbiorcza realizacja proform/ofert/zamówień wg zadanych kryteriów
  • eksport i import danych z systemami typu Finanse i Księgowość, CRM, produkcja innych producentów
Skontaktuj się z nami
+48 720 720 820

Subskrybuj nasz newsletter, żeby być na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami i ważnymi aktualizacjami. Szanujemy Twoją prywatność – Twoje dane są bezpiecznie przechowywane.

    ©2022 Symfotech